Kisses!

Vilken skön start på dagen jag fick idag. Blev en timmas morgonpromenad runt nio. Flingor och fil med färska hallon. Så nu är jag inget annat än redo för lite jobb. När jag går pw på morgonen så startar dagen alltid så bra även fall jag är otroooligt trött. Så rekomenderas, och det ger resultat ;)

Idag blir det ett kort arbetspass. Efter jobbet ska jag och louise avverka ett bodypump pass på atletico följt av stan med e. Ikväll hade vi tänkt att ta ett glas, let's see.

Saknar min lilla älskling som är i italien.
Tomt utan dig, så bäst för dig att du kommer hem. 


Kommentarer
Postat av: alexandra

svar; visst är den! :) ja, och det blev det ju med ;)<3

2010-07-03 @ 08:08:02
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0