KNIGHT & DAY

Tjenis bloggisxhh

Vilken dålig dag det blev idag. Jag som hade hoppats på att ligga på damernas en stund innan det var dags för jobb ikväll! Men så blev det inte detta fallet. Håller tummarna för att vädret är med oss imorgon då jag är ledig och kan göra vad jag vill! Har massa saker jag behöver ta i tu med nu. Men jag lyckas inte börja med något utan skjuter fram det istället. Skärpning! 

Igår spenderade jag eftermiddagen på damernas med min älskade kajsa. Nu är hon allt poppis när man inte sett henne på över en månad. Beata kom också en stund och gjorde oss sällskap. Badade också i det iskalla havet, ingen hitt då jag inte badade frivilligt utan min älskade pojkvän slängde i mig mot min vilja. 
och inte var det svalkande heller, haha. 

Blev bio senare på kvällen också. Knight and day blev det, riktigt grym film faktiskt. Så den kan jag ju rekomendera. Speciellt när en snygging är medverkar i filmen, hihi. Om två timmar ska jag bege mig ner mot stan och träffa kajsa och simone för en fika innan jobbet. Sen jobb till halv tolv. Sen var den dagen slut. Böh. Och då har jag självklart inte gjort ett PISS som jag egentligen borde ha gjort. 

KISSESS!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0