Mc Donland's Nord

Igårkväll jobbade jag som sagt till halv 2. Men jag gled inte bara på Mc Donalds i Lassabacka utan även den i Nord.
Jag och Elin blev tillfrågade att jobba där i dryga 2 timmar för att Pink hade haft konsert i götet och såklart sa vi inte nej ;)
så vi gled ut med storbossen till den andra restaurangen.

Jag var placerad i dt:1an.. (alltså där man pratar och tar betalt av bilarna) Det var lite annorlunda att jobba utan cashguard då dem bara har vanliga kassor men det gick bra ändå. Känns bara som det tar så mycket tid att ha en vanlig kassa. Och kanske bara är jag eller så var det otroligt mycket bilar igår men kändes som det stod still mesta tiden. Bilarna rörde inte sig på fem minuter från lucka 1 och 2. Ja, lite svårt att förklara för er som inte jobbar eller har jobbat på donken men så ska det ju inte vara ;) dem kanske inte ville holda bilarna.. vad vet jag! Lite segt men det var kul med mycket bilar eftersom det inte hade vart något folk i lassabacka.
Annars var det roligt att jag och elin sprang runt som hönor "Vart är frysen? vart är orwak?? etc" Hahaha!!

Nu ska jag inte prata med om det. Nu får det va :) 
Rensat bland mina kläder. Känns bra. Jag har klarat att slänga saker som jag "tror" att jag behöver någon gång. Men behöver jag något sånt igen så får jag helt enkelt köpa nytt. Förstår inte varför man inte vill slänga. Men sen ligger dem fortfarande i garderoben och skräpar för man aldrig använder det. I-landsproblem dedära.

Jag och söta!

 


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha jag är precis likadan när det gäller kläder! jag tänker också att, "nej det kan jag behöva någon gång, så det får ligga kvar". men det blir alltid samma visa, garderoben blir bara större och dom där kläderna man inte använder ligger fortfarande där helt oanvända!

2010-07-25 @ 08:39:19
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: J O H A N S S O N

vill du bli länkad?;)

kolla in det här isf..

http://eeeelinsbaby.blogg.se/2010/july/rosta-pa-mig-och-du-far-en-pussssssssss.html

2010-07-25 @ 09:52:53
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/
Postat av: olivia

jag vet. Det är konstigt varför det är så, när oftasst kläderna är så jävla fula.. haha. Så nu slängde jag tre påsar.. :)

2010-07-26 @ 11:51:13
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0