off 2 work...

Hör jävlarna nu. Det brummar som fan utanför mitt hus. Åt..... med dom vill jag bara säga.
Raggare och fiskmåsar. Det är två saker som jag inte vill ska existera.

Sitter och dunkar en go spelningslista på spotten och snart är det off 2 work. I helgen strömmar cashen in medans alla super bort dom. Imorgon kommer jag vakna och tycka livet är underbart. Kommer nog vara få som kommer känna samma känsla som jag imorgon. Hoppas på beachen imon också! Det bör jag nog hinna innan ytterligare ett mördarpass på jobbet.

Puss nu ska jag fixa doggybagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggaste olli!(=

2010-07-17 @ 17:52:34
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0