pass out

Sitter och knaprar på mandel biskvier. Kan vara mitt nästa beroende.
Någon dag kommer det sluta illa för mig.

Nu har vi iallafall bokat in fredag. Socitén för hela slanten och hoffmaestro!! Tippar på att helgen kommer bli grym. Såsen. Emma kommer på fredag. Ank the wank gör oss sällskap på lördag. Lördag party all night long!
Söndag åker mina godingar hem och dagen kommer spenderas med b-friend. Jordgubbar och skumpa har vi planer på faktiskt. Mums.

Dagen i all ära har smakat mycket bra. Äppelpaj till frukost. Fika med b. dock utan den lilla sötnosen, 2 bad!
Fick en pressent av henne med. En liten liten bok om hopp och drömmar. Små dikter blandannat. Den skall läsas när jag lägger mig ikväll.

Nu börjar ögonen falla ihop. Ny dag imon. En ledig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0