romantiskt med havasi

Daaaaarlings!

Surf's up var riktigt roligt igår faktiskt. Det tog sig där havasi ;) Skulle egentligen vidare till agnes men vi tyckte det var lite mysigare bara vi två hemma hos henne så där fick vi stannat tills bella kom som körde oss in till stan. Blev en två-rätters romantisk middag med min bejb. Det serverades potatisgratäng med kyckling och beasås och efterrätten bestod av chocolate cookies, haha. Där forlorade vi det vi hade brännt bort på dagen ;)
Vi var nämligen och gymmade. Det tyckte vi att våra rumpor behövde. 

På oscars var det proppfullt med människor, bra musik om jag minns rätt och väldigt svettigt. Kvällen var hur bra som helst.

Nu har jag precis bytt om, tänkte röjja upp lite innan min bryd luisa kommer hem till mig. Fick nyss sms om tre toppar så blir nog det sen ikväll blir det ströget med lovely!

Lite kärleksfulla bilder sen igår. Enjoy! (många bilder)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0