måndagsklubbisch



Så gött var det igår på beachen. Första gången på kåsa. Idag är vädergudarna inte med oss. Fan, jag som inte börjar förens fem idag hade hoppats på att få en snygg bränna. Men hade tur igår för då hade jag lyckats byta bort mitt pass och jobbar idag istället (i regnet) jag har fan flyt. 

 

jag, e och gabbe åkte iväg till en liten sjö och badade. hopptorn och allt. dem hoppade som idioter och jag var bara jävligt feg för jag såg inte bottnen. Men jag hoppade till slut. bra gjort av mig tycker jag eftersom jag är såpass höjdrädd. Perfekt sommardag var det iallafall. Så ska det vara varje gång jag är ledig.

Till kvällsmat blev det donkens ceasarsallad som vi slängde i oss lite hastigt för vi skulle möta upp tjejerna på ankaret. Förstår inte vad som gick fel men vädret var fan inte med oss. Det började regna och vi började med sakta steg förflytta oss runt området. Men stoppet blev dameras. Alla tjejer och erik.
Erik hitta några "hoooters" (tack l-brudar för det fina ordet) som han hade det lite trevligt med haha.

Och ja.. folket letade sig fram till oscars trots att gud pissa på oss. och nej jag hade det inte jätte roligt där inne. men trots det har jag haft en sjuk helg. tack för det, mina fina vänner. Slutade med nattakäk och fyllebad på simstadion.. Satan vad många som hittade sig dit. Busigt ;)

Funderar på att ta på mig träningskläderna för en pw, orkar jag eller inte?
Jag är trött och vill egentligen sova.











söt blomma jag fick inatt... :) du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0