waka waka

Godmorgon bejbs!

I gotta tell you guys..
Jag och louise var väldigt hurtiga igår. Vi gick mer än en timmas pw igår morse och efteråt körde vi en timmas styrka på gymmet och även Tina gjorde oss sällskap där. Idag är jag däremot inte lika duktig. Hade glömt att tina kycklingen som jag ska tillaga till lunch så åkte direkt hem från e. Hoppas den hinner tinas ;)
annars förstörs mina matplaner idag och det vill jag ju inte.

Idag är jag fortfarande lite trött efter åtta dagars jobb. Stress. Svett. Besvärliga kunder. Pip. Klagomål
med mera. Jag är så trött på människor med dåliga attidyder att jag önskar jag vore döv så jag slapp höra. 
Jag trodde vuxna var vuxna.. att dem visste lite mer än så. Nu den senaste veckan har dem bevisat raka motsatsen. Är du fem eller trettiofem ärligt talat?!

Lite senare idag ska jag bjuda min pojkvän på lunch sen träffa beata och maja på stan för en fika.
Ska bli så roligt att träffa dem, speciellt maja som varit bortrest ett år. Så vi kommer ha en del att snacka om tror jag ;)


Fika med louise i måndags..

Däremot så finns det en sak som gör mig väldigt glad. Min Emma. Min älskade emma från lidköping kommer ner till mig i helgen. Det ska bli så otroligt kul att träffa den tjejen som man inte träffat på flera flera månader.
Äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0