3vligt

Det senaste inlägget gick inte att ladda upp förens nu. Bara några timmar efteråt, men bättre sent än aldrig eller hur är det?

Nu känner jag mig helt färdig. Hoppat på E i en timma nu (100 % överskottsenergi, kan jag lova)
Men nu blev jag så trött så jag slummrade till lite på hans axel och nu ligger han kvar i min säng och vilar. Den sömntutan! Så passar på att skriva ett mini inlägg igen. Funderar på att ta fram min rosé box 2night :) vi har inte bestämt vad vi ska hitta på än och det känns faktiskt helt okej. Brukar vara lite stressad i ett sånt här moment, men nu känner jag ingen stress alls. 

Bilder efter vi hade vart på gekås i torsdags.  fina fina sommar  ♥







Kommentarer
Postat av: Alicia

jävligt snygg bikini måste ja sääg ;)

2010-06-29 @ 13:45:19
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/
Postat av: olivia

Den är helt sjukt snygg.... ;) Den är mycket användbar!! <3

2010-06-29 @ 16:03:41
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0