chili nötter - kärlek

hej bloggisch!

Dags för ett litet natt inlägg tycker jag. Kvällen i all ära har varit mycket mysig, den har bestått av följande:
promenad till stan, käk på paggan, promenad runt fästningen, glass, promenad hem till e, jordgubbar hos mig, god hallon/jordgubbs milkshake, chili nötter och film.

Måste ju erkänna att jag hittat en nyfunnen kärlek - Chili nötter. Att jag inte upptäckt det tidigare att det är för jävla gott det förstår jag inte. Men nu vet jag. För övrigt tog jag det RIKTIGA doppet i havet idag och även första strand ligget.... Kan ma säga så? Missförstå mig om ni vill ;) badade igår också, ni vet där ringhals släpper ut sitt vatten.. Men tänkte att det inte gills för vad kan det ha varit... 25 grader i vattnet. Gud vad skönt det var iallfall. Gjorde även ett awesome hopp från båten.. Ni hade velat se det, tro mig. King ju!

Känns som min sommar har börjat riktigt bra nu. Lär bara bli bättre. Jag erik och gabbe testade också det nya tacco placet igår. Det var gott, men inget speciellt om jag ska vara ärlig. Och very lite food. Efteråt drog vi och tog en drink på bodegan. Sommar, älskade sommar.

Nu ska jag sova. Godnatt darlings!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0