gonna miss u ♥

Nu har jag varit och sagt hejdå till k & f som åker iväg. Mindre kul! Men hoppas ni får det hur bra som helst.
Hoppas på att se dig i vouge nu k. Stora förväntningar hihi. Kommer gå super darling det kan jag lova.
Vi tjejer hade lite avsked på mingan, mysi! Nu har jag precis kommit hem och tänkte lägga mig snabbt i sängen, jag mår verkligen illa och imon väntar det jobb klockan tio. Vet inte hur jag ska orka, men det blir att lägga sig tidigt. Får se hur det går!

Väntar på att e ska komma hem så vi kan kramas. Vi hade tänkt att laga lite food kan tippa på att det blir tacos som vi kom överens om innan. Men allt kan ändras ;)
Vädret är superfint och jag känner att jag inte utnyttjar det pga av att jag svettas/fryser hela tiden. Damn! Jag vill inte vara sjuk. Ska stoppa i mig lite mer alvedon och ta en liten powernap nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0