ida och pringles!!!

Hej mina kära!!

Precis tagit en lång dusch. Det behövdes. Jag är helt mör i kroppen fortfarande.
Jobbet gick väl helt okej trots min hemska hosta, sen jobbade jag bara från 10 till tjugo över 1. SKÖNT. 
Igårkväll åkte jag och mina fin e och köpte lite kycklingvingar, spett, tzatskiki och pastasallad och satte oss vid fästningen och käka. Tyckte att vi skulle utnyttja den fina kvällen lite. Kändes som jag behövde det. Saknar napa-värmen så innerligt ;) En kall smirnoff på balkongen med utsikt mot den "fina" poolen.

Ida var så jäkla rolig när vi var i napa. Första pringles paketet. Jag och ida skulle dela. Vet inte hur anna och hanna tänkte där men iallafall. Jag var på väg att hoppa in i duschen och jag har precis öppnat paketet för att prova några och bjuder såklart ida. Jag tar med mig paketet ut och tänker ställa iväg det eftersom ida är en STOR gam när det gäller sånt. Hon kan äta upp en sån på mindre än fem minuter. Så går jag vidare ut mot balkongen och pratar lite med dem andra tjejerna och då hör jag ett jävla skrik från sovrummet. Så går jag in och ida är som hysterisk och viftar med armarna efter chipsen. Haha, det var så jävla roligt och skrattar åt det fortfarande.

Har så mycket roligt jag vill berätta och skriva, men ibland är det svårt att uttrycka sig i ord när man själv inte varit med. Förstår ni?

- Tre unga tjejer dog i napa. Dem hann inte ens ta studenten! (sagt av ingen mindre än mig själv) 
- When I say AYIA you say NAPA, AYIA, NAPA. AYIA FUCKIN' NAPA.
- When I say Grabbarna you say GROOOS.
Sist men inte minst.. ZIM ZIIIM TJEJER.


Ett hett sommartips, slush puppy och vodka. Perfekt på beachen ;)
JAG TVINGAR ER, MÅSTE TESTAS.




kommer sakna lilla a när hon åker. vi som skulle ha en fin sommar ihop.


Kommentarer
Postat av: simone

haha fucking underbara napa! ;)

fan jag sakna de!! framför allt min goa sängkompis ;)

2010-06-18 @ 12:36:04
Postat av: olivia

hahah, sötnos!!! saknar att sova jämte dig med gumman!! haha

2010-06-20 @ 21:00:01
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: anna

Kommer sakna dig med gymsi!! Men vi ses snart!! <3

2010-06-21 @ 11:55:54
URL: http://annawannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0