UNDERBART

Nu ska det jävlar mig bättras på bloggandet. Som ni förstår har jag haft för mycket att göra och tiden räcker inte till alltid. Men nu är skolan långt bort från mina tankar och jag har all tid i världen till att göra vad jag vill. Hur jävla skönt känns inte det då? Den närmaste tiden kommer jag att försöka varva ner. Min kropp har sagt ifrån för längesen och jag orkar inte hålla uppe tempot, i need it!

Jag hade väl tänkt att börja berätta att NAPA var det sjukaste. Jag kan inte beskriva med ord hur roligt det var, det går bara att förstå om man själv upplevt det, haha. Så är det faktiskt. Dagarna började tidigt på nissi beach och fortsatte med sena utgångar! Jag längtar redan tillbaka och kan inte säga att jag ångrar mig för det är one in a life time thing. Som aldrig kommer att upplevas på samma sätt som då. Kommer bli ett fett minne, kanske åker tillbaka någon gång. Men då kommer det inte bli lika roligt utan alla snyggingar.
Hm.. kan heller inte säga att mina förväntningar passade in väldigt bra på det stället. Saker jag hört från folk som varit där stämde väldigt bra. Det var galet och det kändes som om ingen brydde sig om någonting. Vilket är både bra och dåligt. Rykten sprids snabbare än vad man tror, folk ljuger och yadayda.
Man får ju välja själv hur om man ska tro på allt eller inte. Men finns det rykten som är sanna så tycker jag att det skulle kännas förjävligt för de personerna som är inblandade OCH inte minst för sin självkänsla. Tänk på det!

Annars då? Så söp vi hela dagarna, grabbarna var grymt och även blue moon! Sammanfattar some bad stuff:
gam-beteende, alkohol i ytterst stora mänger, bara överkroppar (för naket), äckliga cyprioter and so on.
Men resten var helt awesome, så om ni tvåor tvekar. Så säger jag bara, don't! Gå och släpp dina hämningar, allt som händer i napa stannar i napa säger vissa.. Åk dit och se om det är sant ;)

Inlägget blir långt så tänkte skriva igen ikväll om balen och studenten. Finns mycket roligt att berätta, tyvärr orkar man inte skriva ner allt och lite av det är strongt förbjudet.

Jag har saknat er! Puss och här kommer några bilder.











mer bilder kommer! stay coool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0