That's it

Hej på er!

Hoppas ni mår bra. Sitter och dricker kaffe och lyssnar på Iyaz nya låt Solo. Den går på repit faktiskt.
Tänkte dra lite snabbt vad jag haft för mig när jag inte suttit vid datorn. Faktiskt väldigt bra helg! Enjoy, lägger upp lite bilder så det inte blir så mycket text hihi.

Fredagen spenderade jag med ida & s på stan och sen satte vi oss vid socitén med lite fika och delade lite skvaller som vanligt.



I lördags var det jobb hela dagen från morgon till kväll. Inte dåligt med folk som ville äta inte.
Shit, lååånga ruscher som aldrig tog slut! Jag klarade att vara levande tills jag slutade fast jag hade lite feber och yrsel. Efter jobbet åkte jag e och gabriel till emelie där björn även befann sig. B var grillmästare denna kväll. 
Det blev kött och potatisgratäng. Gott var det!



Söndagsmorgonen började med att mamma hade gjort iordning en mysig frukost till mig och e.
Äppelpannkakor, mackor, jordgubbar osv. Så det blev frukost på en solig balkong. Dagen fortsatte med en promenad runt stan och vid fästningen och vidare till jobbet. Jag e och gabriel kollade lite film. Dem satt och sjöng och var allmänt oseriösa medans jag satt och kollade på någon underbar lip-film på tv. Åhh, den var så fin fast jag bara såg slutet. Anna och kungen hette den, någon som sett den? Måste hyra den tror jag.



Igår träffade jag min fin fina vän havasi. Fikade bakom min lada. Jag älskar verkligen att vädret är på topp så man kan vara ute mycket. Äntligen! Så lång tid som det tog alltså, det gjorde mig galen. Men nu är sommaren här på riktigt och då ska man ta vara på tiden och inte sitta inne. Därför jag inte är jätteaktiv här, som ni kanske märker.



Nu måste jag städa mitt rum känner jag innan det börjar damma igen... höhö.. Köss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0