Balklänning?!

Sitter och kikar lite balklänningar. Och jag vet, jag är sent ute. Men hittar ingen som är helt perfekt, bara att jag har en bild i huvudet hur jag vill att den skall se ut. Den skall vara halternäck. På brösten vill ha en tyget vridet som ni ser på bilden nedan ungefär samma tyg som på bilden. Sen att resten av tyget bara ska hänga löst, helst i något annat matrial. Jag vill inte ha massa pärlor och krimskrams. Det är inte jag och självklart skall den vara ljusrosa. Dock har jag bara mig själv att skylla eftersom jag inte ens gått in i en affär ännu. Så imorgon ska jag, luisa och våra baldejter kika i balbutiken i town och se vad som går att hitta. kanske hinner med någon mysig fika med? promenad och bio är iallafall inbokat som jag skall hinna med.

Förresten så är detta min fina gamla barndoms väns underbara klänning. Visst är den fin? och hon var jätte vacker i sin. Hoppas jag blir lika fin, hihi. Hoppas det gick bra att jag tog bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0