blogg svacka

God middag!

Som ni kanske har märkt lider jag av en liten blogg svacka för tillfället, eller egentligen är det att jag prioriterar andra saker före. Just nu är skola prio ett och har en del att ta tag i men även lite andra saker. I fredags hade jag fullt upp med plugg och även jobb på kvällen. Lördagen startade med träning på atletica samt en promenad med min fina vän S. Efteråt blev det en väldigt snabb visit hos lollo. Fick fixat håret för kvällens personalfest. Personalfesten började väl hyffast bra men slutade dock inte lika vackert. Vilket gjorde att jag humöret sänktes några stepp och slutade i säng klockan halv elva.

På söndagen träffade jag återigen S, för en mycket lång promenad i drygt en och en halvtimma. Försöker passa på när solen lyser när man suttit inne hela vintern och deppat för att sommaren aldrig verkar dyka upp. Men nu är våren på väg och det känns. Senare blev jag upphämtad av ett gäng grabbar och vi åkte och fikade. Drack en cola som var gammal? Haha. Vi åkte hem till o också och kollade på solsidan och lite annat! Skönt med lite omväxling när man bara umgås med brudarna ;)

Sist men inte minst. Vill jag säga att jag älskar mina bästisar mer än allt annat. Ni är mitt liv.
Det finns inte något annat som skulle kunna ta eran plats. Utan er så skulle jag inte kunna vara mig själv.
Jag vet att jag inte visar det allt jämt, men hoppas jag kan börja visa det lite mer någongång.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0