fu*king awesome great

Godnatt!

Apråpå min fina rubrik så är det mitt nya it-word. Det kommer bli världskänt. Trust me!
Kom precis hem från läjet har vart och kollat innebandy mot tvåååker. Kikade knappt på matchen, var mycket andra fucking awesome great stuff o kolla på. De tre snyggisarna som jag var där med var Mrs. model, Mr. old wic spelare och Mr. old classmate. Annars så blev hallongrottorna succé och även kycklingsalladen som jag och jonna gjorde.. Hur gott som helst! Kommer lätt att göras om flera gånger. Annars har jag har sovit och haltat hem från skolan. Jag har ett stort sår på hälen som inte är okej. Jonna har på tal om inget blivit ett kex och jag tittar på min fina utväxt. Ibland är livet hård. Nu sitter jag här och gäspar efter en dag i skratt. Imorgon står w-o-r-k högst på todo listan och även ringa ett samtal som jag inte vet hur det kommer att sluta. Kyss och hej godnatt på dej


Kommentarer
Postat av: f

örtsaltet på sin plats ser jag ;)

2010-03-04 @ 00:09:54
Postat av: olivia

vad vore jag utan örtsaltet? - En nobody.

2010-03-04 @ 09:06:02
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0