i kärlekens tecken

Gud, jag känner mig fortfarande yr och inte alls särskillt kry. Spenderar ju den mesta tiden framför soffan, hoppas jag blir bättre imorgon. Ska ju jobba vid fyra är det planerat så vi får se om jag är frisk eller inte. Sitter och kikar på lite fina citat ur en bok och hittade en del fina som är värda att minnas.

Kärleken föder svartsjukan och svartsjukan dödar kärleken.

Gammal kärlek lever alltid kvar

Varje hjärta har sin hemlighet

Det är mysigt.
nu ska jag ta en muccoangin (hur det nu stavas) och sätta mig framför tvn med en stor kopp med honungsvatten. mumma. jag ska inbilla mig att jag mår bättre också, det ska jag fan göra.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0