Jävlar, vilken match

Jävlar, vilken match det blev till slut. Bra ös och tyckte varberg spelade bra. Det är precis såhär det skall vara. Det är ju kvartsfinal. det märks:) men det var mycket intressant. Ingen som somnade iaf, för det var en jävla fart på helsingborgs klack. Jävlar.. vad dom gapa. Det var dock en där jag inte kunna släppa blicken ifrån. En kille med brunt långt hår. Jag blir knäsvag när jag ser snygga killar med långt hår. ååh. mer spännande är det när jag inte vet vem det är ;)

Nog om det. Jag befinner mig där nästa fredag. det kan ni skriva upp. Nu ska jag lägga mig och tagga inför prov imorgon! Kösss

Kommentarer
Postat av: J

tack gumman! Trivs jätte bra i dom! känner mig naken utan dom faktiskt ;) SNYGGKILLEN! hahah<3

2010-03-12 @ 18:43:47
URL: http://jonnajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0