Min dag

Godnatt vänner!

Har någon märkt att jag ibland börjar med att skriva en avslutande mening, exempelvis hej blir istället hejdå. Dagen började med skola. Mysigaste svenska lektionen ever! Vi är en ganska liten grupp i våra val men idag var det en minumal grupp på 4 pers. Så vi åkte ner och skulle kolla bokrean som olyckligtvis slutade igår. Jag som har velat gå dit sen mac-stjärnan jörgen berättade det till mig. Blev bokia istället som inte hade fått upp några rea-böcker alls! Snacka om otur. Vi fikade också på ett glass place som numera säljer soppor och sallader på vinterhalvåret. Ät där om ni inte redan gjort det! billigt och gott.
Jag och fint&cleant gruppen har försökt fixa lite saker med vårat företag. Vi är så duktiga. Tror vi är duktigast på hela ljud och bild. Jag och a har ätit fet mat på ett ställe som börjar på M. Jag har hämtat ut mina underbara skor, DOM ÄR SKYHÖGA. Jag har ätit amerikanska pannkakor. Jag har hängt på stan med ett gäng brudar och även en mysig brud som hälsar från huvudstaden (hon bor granne med jidhe). Vi köpte födelsedags present för flera hundralappar och vi drack även te på mingan. Nu sitter jag och snackar skit med f. Vet jag någon roligare varelse? svar nej.
f: jag har alltid gått till samma frisör i heeeeeeeeela mitt liv.
f: eller ja okej, lovisa en gång.
o: helt tyst.
f: a, eller dig också.
GAPSKRATT.
för er som inte förstår detta så färgade jag hennes hår för något år sedan vilket resulterade i gula toner. Awesome!! det bländade så mycket att hon lös upp en nedsläckt wic-arena. WE LIKE. Nu har jag skrivit alldeles för långt. Finns vissa människor här som är så otåliga som sitter och väntar tills jag uppdaterar min blogg.. Haha! Skämt o cido! Natti lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0