På bättringsvägen

Chillin' all day long! Lagat makaroner och bacon samt halloumi ost till det. Underbart!
Något som förvånar mig är att jag inte har tappat aptiten. Brukar alltid göra det när jag är sjuk, men icke! Det slapp jag undan! 

Sminkat mig för första gången denna veckan, ska kila ner till stan och inskaffa mig en ny foundation. Har fått ett tips av min skönhetskvinna som jag skall följa i think. Känn dig träffad Jonna.
Förkylningen sitter i. Nästan helt täppt i näsan så därför tror jag helt ärligt att frisk luft kan vara min medicin. Vad tror ni? Tror det var 16 grader ute, riktigt skönt. Skinnisen it is! Ska träffa en goding med, så nu sticker jag. Vi hörs senare.


Axelsmycke får liva upp min tråkiga svarta

Kommentarer
Postat av: jonnaa

haha skönhetskvinna ;) yeah im your giirl ;) sötnos!

2010-03-25 @ 18:44:14
URL: http://jonnajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0