the xx

Morgonpromenad, check. Pluggat pyskologi, not check. Projektarbetet står stilla och jag lyssnar på the xx istället. Förvånandsvärt bra. Jag behöver en syster vid min sida. Hur svårt ska det vara att komma på en enkel liten dans?
Hela jag står stilla och blir inte bättre när jag tänker på att tiden snart har runnit ut. Detta funkar inte.
Jag är så besviken på mig själv.
Balklänningen kostade drygt 4000. SNAJS! Så jävla otur man kan ha så det finns inte. Balen är en dag. EN dag.

Vid fem ska jag träffa jonnan min. Kanske hinner med en promenad till innan matchen. Första kvartsfinalen idag. Ska bli intressant. Ska träffa S där nere också. Innan dess måste jag försöka rycka upp mig själv. Ta det lilla lugna och kanske göra smoothie innan jag åker. Får skriva mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0