with my girls

Skolan - sucks

Mina raringar - De bästa!!:)

"råkade" få med mig några påsar hem från stan idag. Åkte ner med mina snyggingar a&e efter skolan och hittade lite smått och gott. Det blev ett vanligt svart baslinne och sånt kan man aldrig få för mycket av. Det är ren sanning! Ett par favvis thigts som man spanat på ett tag, en "magtröja" som blir helt perfekt i sommar och även en kjol. Ganska nöjd faktiskt eftersom jag inte fick med mig ett enda partplagg, grattis till mig.

Sedan mötte jag upp mina brudar och tog en mocha kaffe på espresso h. Me like! Istället för att gå hem och plugga som jag egentligen borde ha gjort kunde jag inte motstå att följa med f. Vi åkte och åt på jobbet, vilket var ja mycket gott och resulterade i mycket skratt! Nu kommer jag låta väldigt poetisk men vi passar fan som bitar i ett pussel. Så sant, så rätt!

Slänger upp ett litet inlägg sen. Jag har lovat, jag vet. Jag ska hålla det. Promise!
men först måste jag ringa syrran. min bästa utväg i kristillfällen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0