- jag älskar mitt liv

Hallå bloggish!

Jäääävlar, vilken härlig dag idag. En morgonpromnad hade suttit fint men istället så somnar jag om igen efter att larmet har ringt. Då har man helt enkelt slösat bort en helt ledig morgon i onödan. Men kanske behövdes efter ännu en helg med fest både fredag och lördag. Den kommande helgen blir nog lugn på fredag ska jag träffa anna och förhoppningsvis premiärgrilla med lite vin och gottit. Det verkar gå bra nu iallafall ;)  
Sen på lördag ska jag jobba kväll! Då lär ni inte se mig i dimman...

Lördagskvällen spendeades hos daniel med lite vin. Mycket trevligt =) Sen gick vi vidare till oscars för lite dans. Det var inte mycket folk ute men måste erkänna det var riktigt nice ändå. De två senaste helgerna har verkligen varit suuper!! Hoppas på mer sånna helger framöver och framförallt i sommar.








fick avsluta med en bild på björnis....... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0