10 poängare

Det ger jag till vädergudarna idag. Jag älskar er ;)
Fast... hade vart ännu bättre om jag hade varit frisk så man orkar vara ute hela tiden. Febern spökar fortfarande den kommer och går. Den är på bättringsvägen känner jag! och det är väl bra. 

Jag ska iallafall ta det lugnt ikväll, ingen dricka. Tänkte dra till emma som fyller nitton idag och krama ihjäl henne :) (aaah... hon får minst nitton kramar, mer orkar jag inte) wwweeell, lite social får man ju vara. Vill inte sitta hemma helt alone hela kvällen, då slutar det väl med *skär skär mig...* lalala. Nej, nu ska vi inte vara sånna!

Dagen började med en sväng till affären och köpte lite gooood frukost. Baguetter, bacon, ägg, melon, blåbärssoppa, juice och massa grönsaker. Seen satte jag och e oss på balkongen och åt, mys! Sen gick vi en promenad genom stan och runt fästningen. Glass o lite tjöt. Sommarn är här snyggingar! fan vad jag vill skriva "och det skall firas" men nu kan jag inte göra det. Det lär firas i napa. Kyss på det.


Kommentarer
Postat av: lisa

vem är e? ;)

2010-05-23 @ 12:39:36
Postat av: olivia

Vem utav dom? ;)

2010-05-23 @ 18:24:26
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: lisa

killen ;)

2010-05-23 @ 20:05:46
Postat av: olivia

Det är GUD!

2010-05-23 @ 22:49:41
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0