27

Godkväll eller Godnatt kanske passar bättre.
Precis tagit en lång dusch och sitter just förtillfället och läser ointressanta samhällsuppsatser. Jag är själv inte riktigt klar med min och ändå så ska någon i gruppen läsa igenom den tills imorgon. Synd för den som får läsa den klockan tre inatt ;) Idag har jag jobbat hela dagen från halv tolv till åtta. Lång dag men den gick hyffsat snabbt och hade väl flyt, haha. På vägen hem mötte jag upp mina snygga bryds i 80-tals outfiter. Mah, det lockar ändå inte så mycket. Känns rätt skönt att slippa den om jag ska vara ärlig. Det blir en vit helg eftersom napa är på ingång och då tror jag det kommer bli lite för mycket alkohol så bäst att dra ner på det.. Gud hur konstigt låter inte det?

Känns som det kommer bli en lååång natt idag igen. Jag som behöver lite skönhetssömn för ska stänga två dagar i rad nu. Bloggade inte mycket igår men spenderade dagen hos frissan för sling och klipp. Blev riktigt nöjd! Efteråt mötte jag upp felicia för en fika på mingan och på kvällen grillade jag emelie, erik och björn.
Det var blåsigt och egentligen inget grillväder över huvudtaget men det var mysigt ändå. Första grillningen, check ;) dock räknas det inte förrän jag bunkrat upp roséflarran.

Nu måste jag fortsätta med dödens arbete. Pepptalk tar jag gärna emot!







och några bilder sen grillningen...

  

Kommentarer
Postat av: jenny

Hehe bra tänkt där. Det KOMMER bli för mkt i napa, man behöver någon veckas rehab efter:) hehe

2010-05-28 @ 07:25:26
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0