at least...

Hola!

Börjar med att säga att jag inte hade någon bra bloggdag igår, jag kände ingen ork för fem öre. Så kan det vara ibland. Beskriver dagen som jävligt lång och jävligt mycket drama. Ibland känner jag för att skjuta mig själv. Ibland för att skjuta någon annan. Ibland bara spy. Ibland vill jag skratta. Ibland vill jag gråta. Jag vill göra allt och jag vill göra inget.
Är det normalt? Eller för all del är det NORMALT att bry sig för mycket om andras liv? Jag kan ju säga det rätt ut jag skiter i vilket vad folk gör hit eller dit. Alla gör vad man vill, det är ett fritt land. Hur roande är det på en skala?
De kanske inte har något bättre för sig.. Någon som har ett bra svar på det? haha det är komiskt som tusan! Jag åkte iallafall och tränade spinning för att få bort tankarna och det var jävligt skönt kunde inte mått bättre efteråt.

Sedan kom ellen och havasi och hämtade mig, vi hämtade också upp anna och åkte på en liten trip till läjet och gick en promenad. Det var mysigt och många heta samtalsämnen ;)

Just nu ska jag försöka skriva lite på mitt pa. Friday is the last day of hell!!


Godaste mellis. Keeewi, banan, vindruvor, kesella & kanel.
Rekommenderas starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0