Det är inte lätt...

.. när det är svårt men det är skönt när det är hårt ;)

Emelie, du är grymt skön! Vet du det? Det var de bästa orden jag hört ikväll. Helt rätt gumman! Precis kommit hem från e. Riktigt kul var det. Lite dirtytalk med hennes morsa och emelie och emelie. Många som heter e nu förtiden. Shittes! Mycket mycket intimt har det varit ikväll och många saker har delats. Eller så kan det ha låtit såhär " - Min snopp är 25 cm med stånd och den är blå och ådrig" haha vi dog där kan jag säga. Drar inte hela den historien nu, får bli en annan gång. ;) så såg kvällen ut hemma hos e iaf jag e, e och hennes mor. E hade också lite annat folk hos sig en salig blandning av miffon, nötter och ah spikes såklart.

Får jag låna din hjälm? Jag glömde min hemma.
andersson: Nej du får åka utan.
 Du får volym då!
Det skriker intern skääämt. Ni kommer aldrig förstå.


Innan jag åkte till snuffe var jag hos mina andra älsklingar hemma hos julia. Där det drack och snusades. Haha, lilla S! Du är för rolig. Behövde en trevlig kväll även fast jag är sjuk kände jag och det lyckades jag med. Synd bara att de inte får det lika trevligt utan mig nu när jag gick hem ;) Sängen skriker efter mig så får väl gå och göra lite sällskap.. Godnatt!



   


Kommentarer
Postat av: anonym

mycket vacker!

2010-05-23 @ 01:45:14
Postat av: gommi

hahaha orkar inte! :D <3

2010-05-23 @ 23:12:48
Postat av: olivia

för jävla kul är det!

2010-05-23 @ 23:15:25
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0