ett glas och jag

Exakt så känner jag nu. Det är bara jag och mitt glas som betyder. Haha, nej inte riktigt men det är fan på gränsen. Lite konstigt att jag inte fått alkoprobb än så mycket vin som jag pimplar i mig ;)
fan... vilken livsnjutare. Det är jag och du anna!

Efter skolan stack jag och fröken wannberg till stan. Hittade otroligt många kap igår, riktigt glad är jag. Sen satte vi oss på mingan för annis skulle käka så tog jag en kaffe. Helt oplanerat gick vi till cheers på aw och träffade några goa brudar. Vi gick vidare till mig och sen till havasi där resten av tjejerna väntade.
Det sägs ju att oplanerade utgångar blir bäst. Kanske inte kan påstå att den var oväntad men oscars var väl inte riktigt planerat. Men riktigt kul och skönt med lite musikbyte, hehe. Anna fick en liten orm om sig hela kvällen.
Det gillar vi! Många boys var riktiga gamar, men så brukar det väl vara dimman, haha ;)

Kanske borde ta och sminka mig lite inför jobbet. Ikväll blir det ingen utgång utan jobb till kvart i ett! För att njuta måste man också tjäna..... Inte sant!?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0