GODNATT

Burr sitter och fryser..
Bästa tv-kvällen idag ju desperate h och cougar town. Me like!
Höll på att somna innan men det gjorde jag inte. Jag är stolt över mig själv att jag klev upp klockan sex och gick morgonpromenad med helen. Det är inte dåligt. Starkt av oss! Efter skolan gick jag hem och jobbade lite på projektarbetet och sen var det tisdags-step as usual! Förresten, jag och f var på stan lite innan och köpte korv till lunch. Hur gott är inte det och jävligt underskattat. Köpte även ett par brills och en väska..... Tvungen ;)

Imorgon blir det en kortis i skolan tills klockan halv 12. Sen tandläkarn och efteråt ska jag träffa orre! :)
Jag vet inte vad som är fel med mig nu men jag är jättesugen på kanelbullar. Någon som har lust att komma över? hihi. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0