jag lever inte

Mina ögon håller på att dö.
Jag är trött på att stirra ner i alla skolpapper. 
Det är en hög med uppgifter. Jag vill spy.


Jag håller på att skissa på min barnbok jag ska göra i skolan. Hur kul låter inte det liksom? Not. Den ska vara klar på onsdag och jag kan inte rita. Någon frivillig som känner att den har talang för sånt? Skulle uppskattas.
Känner att jag behövde en liten paus och skriva av mig. Just nu lider jag av något som kallas aggritions problem. Men jag är öppen för kärlek ändå. Dunkar musik på högsta volym. Jag diggar det men mina föräldrar håller inte med mig. Jag förstår inte.. hur kan man inte gilla min musik? Det är en fet skamm tycker jag.

Skriver när jag är snäll och söt igen.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0