Middag hos B.

Glömde berätta om våran mysiga tjejmiddag hos beata i lördags. Lite av en reunion ;) Det bjöds på fransk laxgratäng och cheeskake till efterätt. Det var hur gott som helst! Så tack b för en mysig kväll. Det var bra att någon tog tag i det till slut! :)

De flesta brudar skulle vidare till oscars sen och vissa gick hem (som jag) förstår inte vart de fick krafterna ifrån när det tog sig ganska rejält på jippodagen. Ska inte säga något jag brukar väl också gå ut två gånger men efter den dagen så nej tack. Men det var jävligt skönt att vara hemma och framförallt nykter en lördag. Det är inte dåligt ska jag säga. Men kommer bli en del nyktra lördagar framöver. Jag taggar inför napa istället! Måste spara på krafterna ;)





Avslutar med en bild på the host ;) 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0