Skepp o hoj Mike

Godkväll snyggingar!

Det är sant. Jag sitter hemma idag när alla är på bodegan och är glada. Jag vill jag vill ocksååå!
Det kunde vart roligare men nu får man stå sitt kast, hihi.
Idag har jag varit och jobbat lite. Det gick faktiskt inte jättebra eller det var nog ingen bra idé över huvudtaget. Ska jag göra om misstaget imorgon också? Jag är ju som sagt lite handikappad nu. Let's see tomorroow! 

Gårdagen spenderades med alvina erik o gabbe. Vi åkte ut till läjet och köpte glass på tre toppar. Årets första glass!
Snart väntar premiärgrillning också! Vänta bara..
Gabbe slänger ut sig världens roligaste kommentar till en tjomme i en båt som han inte vet namnet på. Han ser dock att det står "miko" på hans rygg. Så då säger han "skepp o hoj mike, läget?"
Haha.. Det kanske inte är någon som förstår det roliga. Men jääävlar vad vi skrattade. Han var från geeermany för den delen också. Det var iallafall hur kul som helst. 

Några timmar senare hade vi sett bbg dansa på grus, gått flera promenader, vi hade skrattat i mänger och hunnit se många fina "spring-stilar" det var poppis o springa igår har jag hört. A fick en fick ring från en automat + massa fina blommor. Romantic huh? ;) Sen åkte vi o köpte sallad på stantons och satte oss vid fästningen och käka....(vi kollade på en kille som gjorde vålter i luften) however, var det en rolig dag fast jag var sjuk. Behövdes!

Nu ska jag tillbaks till bellatyrashow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0