THATS MY NAME

Hallåååå hotties!

Seg stängning igår. Det var ganska drygt om jag ska vara ärlig. But anyway, kom inte hem förrän klockan två. Okej, jag erkänner. Jag hade velat ut och dansa med min anna. Kan inte ljuga om det. Men känner att jag har spenderat ganska mycket på sista tiden.. men det gillar vi starkt.

Söndagen har spenderats med anna. Kaffe på paggan med besök av daniel o richard. Sen åkte vi och kollade d och s båtplats. MYCKET INTRESSANT! Ska bli kul när den kommer ner i vattnet. Så då tänkte jag och anna sticka iväng långt bort.. ;) mycket crusing idag känner jag, haha. riktiga söndagar. Finns inte jättemycket att göra!
Kvällen har jag tillbringat på jobbet några timmar. Rätt gött!

Gissa vad som händer om tre veckor och tre dagar? NAPA!!
mmmmmmmmmmmmmm hörde jag fest!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0