in and out

Då sitter man här. Spenderat tusenlappen på stan idag, det är inte helt otippat. Men behövde handla lite smått inför napa nu när biljetten är är i min hand för nu är det ännu en dag närmare.. nästa vecka sitter vi på beachen med varsitt glas i handen. Gymorna 010! S mötte iallafall upp mig efter lektionen så gick vi tillsammans ner mot city ;) Hade i hopp att hitta en passande bekini men ingen dög. Innan var alla för stora nu är alla för små, haha! Får helt enkelt leva med det. Efter någon timma mötte vi upp resten av gymorna och köpte tischa som vi ska trycka på. Det blev ett jädra kackel vid provrummet när vi är där kan jag säga. Vi tog upp hela affäärn kändes det som.

Efter mer och mer shopping och lite take away kaffe åkte jag och s hem till mig. S tog bilder på mig medans jag ivrigt slängde på mig mina nya köp. Jag fixade fika också men det var inget som dög prinsessan. shit också, här försöker man göra någonting bra och vad får man tillbaka? En fet smäll på armen. Gah!
Nu ska jag hoppa in i duschen och ge håret en fet inpackning. Imorgon är det dags för klipp och sling. Så fint det kommer bli. Blond och brun! låter jag utseende fixerad eller vad?
Och det är tisdag och bästa tvkvällen som istället förvandlas till barnboksplugg. Sounds fuckin' gooood!





Jeans shorts, leopardmönstrad tunika, kilklackar, stråhatt, mascara & en underbart söt byxdress.
Kika in lite senare så får ni se den.


Kommentarer
Postat av: simone

haha grise, du skrev lite fel;) låter som dina booobs har blivit gigantiska istället ;) haha älskling

2010-05-25 @ 21:31:49
Postat av: olivia

Hahaha bättre man tror dem har blivit det juuu?;);)

2010-05-25 @ 23:56:40
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0