Vi säger så!

*bööööööööööööh* exakt så känns min mage nu. Chinafood bjöds det på hemma, blivit en riktigt hit här hemma nu! Papi köpte till och med efterätt i form av kinesisk banana split. Det var faktiskt gott, friterade bananer med någon sås?
Om jag kan beskriva det så... kanske inte låter himmelskt precis. Jobbat hela dagen idag tills åtta så jag är ganska seg i hela kroppen. Så nu kommer kvällen spenderas framför datorn med det sista på projektarbetet. Yippieeee =)

Igårkväll var jag hemma hos e, en snabb visit hos b och sen även ett glas på cheers! Otippat, men ja!
Trevligt ibland. Imorgon blir det morgonpromenad halv sju sen vidare till skolan. NP åter igen :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0