changed plans



I told u guys! i have changed plans. I'm off 2 work in a couple of hours.

Vit helg. Känns underbart! fredagen spenderades med bästa bästis. Vi åt på stantons, godaste pizzan med kräftstjärtar! Sen en fet godispåse till pensionärsjävlar, the ana gina show (Jävligt roligt program) och sist skånefruar. Helgen har varit en perfekt slappehelg. Mycket jobb men jag mår väldigt bra ändå.

Ikväll blir det som sagt harry potter. I LOVE! jag älskar de filmerna och man blir ALDRIG för gammal! Glöm inte det. Kan med handen på hjärtat säga att det är den bästa storyn som skrivits. Så det ska bli spännande.

Den kommande veckan kommer se ungefär likadan ut. Jobb varje dag, träning, övningskörning. Men även fall jag nästan inte har en lugn stund så klagar jag inte. Faktum är att jag är sån som person som alltid vill ha något för mig. Helgen kommer även spenderas på liseberg och även lite pepparkaksbak till första advent. Julstämning till max!

Meen... hur mår ni förresten? :) nu ska jag träffa min vän hårtorken!  Puss för en stund

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:31:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0