Från vackra smycken till...

tjenis penis

Då har jag jobbat mina timmar på Claudell 2day! Snart att bege mig till ett stängningspass på Maccedonken!
Mycket att göra idag, vilket var superkul! Tiden rann iväg. Börjar om en timma så tänkte passa på att vila lite när jag fick lite extra schlötid. Skulle börjat fem ist, men de sköt fram det en halvtimma.

Väldigt trött idag så vet inte hur det kommer gå. Var som sagt uppe till halv tre inatt. Städade lägenheten så nu är den väldigt ren om man jämför med gårdagen. Svinstia ;) jag är helt ledig imorgon. HINNER dock inte med någon vila för har en fullspäckad dag även imon. Men vi får se, kanske skjuter upp vissa saker.

Var på kicks innan jobbeet och köpte smink för 600 :- Så hoppas jag inte blir missnöjd. Då har jag slängt pengar i sjön kan man säga. Fick till och med ett litet kitt för jag köpte för så mycket. Köpte en kräm på apoteket också. Väldigt behövande kände jag!! :)

Nej nu rinner tiden iväg. Powernap it is! Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0