make it 2

ONSDAG redan onsdag dårå. Snart helg igen!
Började dagen en andra körlektion. För första gången fick jag köra på vägarna. Har inte vågat flytta mig ifrån parkeringarna, men det kommer det med. Direkt efter cyklade jag till friskvågen och tränade. Core 2day!

Sen har jag dubbeljobbat med. Blev en lunchrush på Donken och vidare för stängning på Claudell. Börjar lära mig nu. Fastnat för Josefin Crafoords halsband. Väldigt speciellt är det. Bild nedan.

Planer för resten av veckan

Torsdag: Jobb Mc, 11.30 - 19.30, körkortsplugg
Fredag: Flowin' 08.15, Jobb Mc, 11.30 - 19.30, movie night
Lördag: Jobb Claudell 11 -16, Jobb Mc 17 - 00.45
Söndag: Morgonträning. Min enda lediga dag på 2 veckor fram. Frukost/Fika med Freya. Träffa Hanna.
Harry Potter med älsklingen!



499:- på claudell.. Erbjudande just nu =)

Kommentarer
Postat av: Fio

Olivia för fan de e ju fest på lördag????

2010-11-18 @ 00:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0