Måndag, ny vecka!

Måndag, ny vecka! Två veckor kvar på min intensiva arbetsperiod. Sen bär det av till London. Otroligt efterlängtat!
Så kul att komma till en annan miljö. Har varit i London flera gånger innan, men nu var det ett tag sen!

Idag har jag inte gjort mer än att jobba, sen var det hem och käka middag, handlade lite mat och sen tog jag med mig darling och patrik på Flowin. F var såklart med också. Sjukt jobbigt var det! Finns ju vissa som inte tror mig att han tränade, men det gjorde han faktiskt! Stolt flickvän :) du är bäst.

Nu har vi precis ätit hemmagjord lassange med grönsaker. Ljuvligt gott! Sånt borde man göra mer tycker man!
är lite seg så blir slötid framför tvn. Hollywoodfruar och pensionärsjävlar går ju på tv! Lätt bäst.

Neru, nu ska jag försöka få igång min *piiiiiiiiiiiiiiiip* telefon. Som inte har någon täckning över huvudtaget. Står bara "endast nödsamtal" lust att slänga den i väggen. SKRÄP MOBIL säger jag bara. Jag var väldigt dum när jag köpte den!!! Det vet jag ju nu. Ska inte klaga mer nu. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0