mysigaste frukosten ever

Så otroligt skön morgon jag haft! Friskvågen it was 08.30! jag och f skulle gå på spinning activio men när vi kom dit hade dom redan börjat tidigare. Så det blev gym för oss istället. Cyklade i 40 minutras och sen styrka. Kändes skönt! Känns i hela kroppen efter veckans träningspass kan jag lova.

Efter jag duschat åkte jag direkt till mingan där jag frey och fröken daugaard åt frukostbuffe. Hur gott som helst! Mûslin var supergod! Jag har receptet i min hand! Så ska se om jag kan köpa alla ingridisenser till imorgon och göra en sats. Då lovar jag att lägga upp bilder. Har redan lovat anja att lägga upp på facebook! Ska bara se till att lyckas också :)

Ska röjja på rummet och sen packa väskan och träffa min boy en timma innan det är dags för sista stängningspasset. Idag slutar jag halv tre. Tungt.

Bjuder på denna bilden nedan. Såhär snygg är jag på jobbet!!!!!
äh, fiona slår mig dock i snygghet. Eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0