Nu har butiken stängt för idag. Precis när jag gick...

Så!

Nu har butiken stängt för idag. Precis när jag gick ut från jobbet så upptäckte jag att det var glashalt på gatorna. Shit vad jag gled! Gled ner för backen med mina converse bokstavligt talat. Nu börjar det bli vinter kan man säga.
Tiden gick väldigt snabbt idag. Mycket folk och många söta ansikten kom och gjorde mig sällskap. Efter två timmar kom Louise och jobbade med mig. Också en ny tjej. Väldigt kul =) jag trivs verkligen!! Så då har man gjort sina paketinslagningar för dagen och dags att förbereda sig på att steka hamburgare imorgon.

Gled ju som sagt på stan med S och hennes sis innan jobbet. Självklart kom jag inte tomhänt hem! Bodybutter och en negliché!! Den var väldigt cute. Koooommer dock ingen bild på den, den känns lite för privat om man säger så.

K
ä
n
n
e
r
mig ganska rastlös nu. Har ju redan tränat idag så vet inte vad jag ska göra nu...
just det.. favvoprogrammen går på tv idag!! wihho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0