pepparkakshus och glögg

Hallå mina pinglor!

Redan fredag idag. Sheet vad veeckan har rusat iväg! har precis ätit min dagliga dos gröt och druckit min kopp kaffe. Bästa starten på dagen om ni frågar mig. Idag jobbar jag 12-18 på Claudell sen är nästa stopp götalaboorg med honey. Vi ska mysa på liseberg. Kommer nog bli första riktiga julkänslan.

Tisdags var det julmys hos camilla med alla skiftisar. Det bjöds på god mat, godis, glögg och pepparkakshusbak!
Kommer snart infinna sig synligt på restaurangen. u better like it ;) my pics kommer soon!

Resterande dagar har inte varit speciellt annorlunda än jobb och träning faktiskt. Mitt liv är inte smaskigare än så, haha. Träffade söta karin igår. Blev en julig fika på espresso h. Fanns inga bord så vi fick göra anna, maria och karin sällskap :) trevligt det med! Sen var det jobb 2 h, och spinning med fiony. Fick stressa som ett as till träningen, hade lite för mycket energi med. Men usch vad jag hatar att stressa. Hade en kund hos mig till kvart över sex. Men vad gör man inte för servicen ;)










pics från lindis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0