powerstep och powernap



powerstep. core. körlektion.  check check chek! ;)


Som vanligt har jag ingen fritid till att göra ingenting alls. Så tidigt imorse stack jag till gymmet och fick lite träning och nu har jag precis kommit hem från dagens körlektion. Känns gött! jag är ganska mör efter träningen så kanske ska vila innan det är dags för mina jobbtimmar ikväll. Ska försöka hinna med en powernap!

Söndagen var i stort sätt likadan. core jobb på claudell 12-16 donken 17-00.45. Som det kan se ut.
Men ser fram emot min paycheck ;) vet inte hur många som frågat mig hur jag orkar med mitt liv för tillfället. Men jag vet faktiskt inte hur jag gör. Jag bara är sån! Jag gillar att ha mycket för mig! men börjar bli väldigt trött nu.... men inte långt kvar. London next week! Wonderful!

Kika in lite senare så får ni se mitt hemliga reccept på min egna müsli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0