RÖSTA!

Godmorgon! Är ni också uppe? Första körlektionen är körd! Känns riktigt skönt :) Ett litet litet steg närmare nu. Nästa är på torsdag.. ska försöka med två lektioner per vecka hade jag tänkt mig, minst sagt. Vad tror ni om det?

Precis hemkommen så nu sitter jag och dricker kaffe i en ronja rövardotter mugg... Vet inte när jag köpte den.. den är stenålder iallafall. Mammor!! Inväntar tio timmars jobb idag, kan behövas en hel del kaffe.

TILL NÅGOT ANNAT. Så MÅSTE ni rösta på min pojkväns tischa.. Lite roligt att han gjorde det mest på skojj och så kom den till dem tio bästa. Ni ser den HÄR. Så tycker ni borde rösta och framför allt rösta på något som är gjort med hjärtat och inte med photosnopp.. haha ;) skämt o cido! Den har ju fått flest röster än så länge......


den har ju lite charm

Kommentarer
Postat av: alexandra

thanks honey :* nej jag är ledig söndag, men har dansuppvisning.. vet inte vilken tid, men nån gång på söndag ska vi nog kunna ses :)<3

2010-11-15 @ 16:12:58
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: alicia

har röstat 2 ggr nu ;)

2010-11-16 @ 13:38:07
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0