Säger hej med denna underbara låt..



Säger hej med denna underbara låt! Den irriterande delen är att de har tagit bort låten på spoti. Så då måste man lyssna på youtube. Vilket i-landsproblem!

Spenderat hela dagen hemma idag. Huvudvärk som bankat hela dagen. Så har legat i soffan hela dagen.
Ingen powernap blev det igår heller så var tvungen att sova ut. Har väl helt enkelt överansträngt mig lite för mycket de senaste veckorna.. Följde med e till ÖNH mottagningen idag tiidigt sen gick jag och la mig igen och vaknade inte förrän halv ett. Det är ju inte likt mig! men det behövdes.

Ska strax iväg och göra mitt work på jobbet. Börjar halv fem så har lite brådis.. :)
sen ska man ställa klockan på kvart över åtta imorgon med... haha! träningen ni vet!

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0