scchhhhh....

here is my secret recipe!

Du blandar allt som står nedan i en bunke

Havregryn
Hasselnötter
Mandel hela och flan
Kokos
Pumpakärnor
Russin
Solrosfrön

Blanda med vatten, honung och kanel. Lättast om du använder flytande honung. Lägg sedan allt på en plåt och till sist ringa olja över. In i ugnen! Ni får testa er fram med tempraturen. Jag började på mycket svag värme, runt 80 grader. Sedan höjde jag tempratur till 150 i cirkus 10-15 min sedan. Allt detta sker under omrörning! Du får helt enkelt testa dig fram, det gjorde jag.

Så nu tycker jag alla mina söta läsare ska köpa massa fröer och göra det 2 day!! :)
Lycka till..


Kommentarer
Postat av: Johan

Blir det som crunchies eller? Mycket kolhydrater där du, även snabba :P

2010-11-29 @ 14:41:00
Postat av: fiona

hahahaha "ditt hemliga recept" in my ass baby :)

2010-11-29 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0