Varsåågoda nyfika

Som ni alla vet håller jag lite secrets för er! Men eftersom saker sprider sig som eld så är sanningen, YEPP jag har fått ett nytt jobb. Första dagen igår och det gick prima! Jag trivs som fisken och det är riktigt kul att jobba med något man tycker om. Okejdå, jag älskar cheese. Men det är inte samma sak. Detta är verklighet!
Första dagen igår blev ett pass från 10-18 så fick lära mig stänga också. Mycket att lära men jag lär mig ganska snabbt och det gick väldigt bra. Nästa pass blir på fredag! :)

Idag blir det jobb på Mc donalds! Direkt efter jobbet igår mötte jag upp min älskling så gick vi till hans far, där vi satt och pratade och jag fick en b-day pressent. Sen åkte vi direkt till eriks jobb och bytade däck på hans moders bil. Säger bara... tur att jag slipper göra dedär ;) sen en hel rundvandring bland alla milijoner hjul och fälgar. VILKET PARADIS.... NOT ;) Så för att sammanfatta så blev det en lång dag. Och så kommer mina dagar förbli ett tag framöver. Hoppas jag håller mig vid liv.

Nu är det snart dags att hoppa i träningskläderna och bege sig till friskvågen. Easy line it is! Gryyyymt!!
Blev ett långt inlägg! Puss på er



Kommentarer
Postat av: alicia

MEN DU SKREV JU INTE VART DU JOBBAR?? :D

2010-11-11 @ 11:42:18
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/
Postat av: Johan

Eller hur Alicia, vart jobbar du Olivia?

2010-11-11 @ 12:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0