Angelica Blick toppar allt

Bläää sitter fortfarande och hostar som en stucken gris. Så äre väl när man är sjuk! Något man däremot glömmer när man är sjuk är att äta. jag är inte alls hungrig. men äta bör man annars dör man. så får bli lite soppe idag också, det går ner lätt i min onda hals.

Sitter och läser en utav de bästa modebloggarna, Angelica Blick.
Hon HAR både charm och stil den bruden. jag diggar henne starkt! Otroligt snygg är hon med.
Läst bloggen ett tag nu och hon toppar lätt listan. Hon är unik. Go for it girl!
Läser ni inte den redan så rekommenderar jag den starkt för de som intresserar sig av mode.


Nu får jag återgå till bedden o även dags för käk!
Puss på er

update:
Klart man kan hosta som en stucken gris?
Om inte ni kan det så kan jag, ha ha ! det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0