cupcakes vs. kladdkaka

Oj, klockan är redan halv fyra. Känns som jag precis klev upp ur sängen. så sent som klockan tre var jag nerbäddad i sängen. Då är det okej att vakna runt tolv-tiden, eller? Nu börjar snart min dag på riktigt. Stängning numero dos.
På tal om jobb så har vi fått trådlösa headset. Enormt stora och en aning klumpiga. Men till slut vände jag mig och de är ganska okej och ganska bra faktiskt. fick mig ett rejält skratt först.
Tog dock ett tag innan man lärde sig hitta knapparna (som sitter vid sidan av örat så man inte ser dom).

Slängde precis in en kladdkaka i ugnen i all hast. Jag hade lovat e på jobbet att baka idag. Fan.
I will don't let u down. Råkade ta lite grovare mjöl i smeten (som man använder i bröd) så blev en blandning av vanligt och grovt mjöl. Kan bli en helt ny kaka. Får se om tjugo minutras. Då ska jag provsmaka.



Har ju visat er hemmafruns cupcakes innan. Men igår slådde den fan rekord! Så jävla fin så man inte vill äta den.
ska också bli en husmor som dig. Men som sagt, jag är nog inte med i denna tävlingen, inte nu iallafall.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha snäll du är tack! Och nu glömde jag smaka din kladdkaka. Förlåt!

2010-10-13 @ 13:25:22
URL: http://zetikas.blogspot.com/
Postat av: em

spanks baby!

2010-10-16 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0